måndag 15 mars 2010

Gaga

Vadå ladda energi när det finns att köpa på burk? Det vore väl dumt att tro att jag skulle få göra ingenting en måndag. Slog mig innan jag somna igår att jag skulle bli så illa tvungen att gå upp tidigt idag vare sig jag ville eller inte, då jag hade ett möte med min jobbcoach. Varför jag nu går hos henne fortfarande, men det är en helt annan fråga. I alla fall så tyckte jag inte att det var någon större idé att åka hem bara för att slappa så det blev plugg ändå. Och här är jag nu...

Speedad.
You bet, I am!
Redbull is the shiet.

Om det är smart?
Antagligen inte speciellt.

Men va fan ska jag göra? Jag måste ju hålla mig vaken och i alla fall verka allert och då finns det inget annat att göra än att dra i sig energidryck. Det enda som är någorlunda bra med det är att allt blir jävligt mycket roligare. Det blir liksom humornivå låg så det bara skriker om det. Exakt vad det är som har varit så sjukt kul tänker jag definitivt inte berätta för det lär jag bli så idiotförklarad att jag lika gärna kan gå under jorden.

Nä, fi fan!
Dags att försöka bli lite normal och jobba lite kanske. Inte för att man bli så jävla normal av att säga samma sak i fyra timmar, men det kan ju knappast bli värre än vad det redan är just nu. Och skulle det mot förmodan gå så what the heck. Det är ju mig vi pratar om. Jag är som jag är ändå. Mooahahaha...

Imorgon SKA jag inte göra ett piss innan det är dags att jobba.


Inga kommentarer: