söndag 17 april 2016

Long time, no yoga

Ni vet de där stunderna när tiden bara flyger iväg och man inte har tid för någonting annat alls än jobba-äta-sova. Precis en sådan har jag haft just nu och har väl fortfarande ett tag till. Det börjar dock lätta upp lite nu. Kanske. Om, ifall att.

Det är med andra ord egentligen ganska mycket fortfarande, men jag har bestämt mig för att ta mig tid till andra saker, som att exempelvis låta mina tankar flöda här. Mitt tillhåll för allt jag inte kan säga i ord eller för saker som jag kan säga i ord, men inte orkar att repetera hundrafemtio miljoner gånger.

Jag har dessutom snart semester. Två veckor kvar till två veckor semester. Då ska jag rymma. Göra mig okontaktbar och bara öva på att andas. Kanske köra världens längsta yogapass på 336 timmar. Hade varit behövligt, men det är synd bara att just yoga är så förbannat tråkigt.
Yoga är förövrigt en träningsform när det inte passar sig så bra att få en oannonserad skrattattack på. Inte ens om instruktören låter som att han håller på att få en orgasm. Det passar sig bara inte. Just det är väl det främsta skälet till varför jag inte går på yoga. Folk beter sig konstigt och jag kan inte hålla mig för skratt. Bad combination.

Nå väl. Jag ska bli bättre på det här. Alltså blogga, inte yoga.
Tror jag säger det varje gång, som om jag hade någon plikt i att blogga.
Det har jag inte, men jag behöver sortera i mina tankar mer och det är där bloggandet kommer in.


1 kommentar:

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.