söndag 1 maj 2011

Music mania

Som den musikgalning jag är tänkte jag varje dag under maj lägga upp en låt efter denna lista jag hittat. Inser hur jävla svårt det här kommer att bli, men vi kör på. Även om jag kommer att slita mitt hår varje dag så ska jag ta mig igenom hela listan.

Så nu ska jag gå runt hela dagen och fundera på vilken låt som är min absoluta favoritlåt. För det får ju inte bli fel låt...
Hur skulle det se ut? ^^

Dag 01 - Din absoluta favoritlåt just nu
Dag 02 - En låt som absolut inte är din favoritlåt
Dag 03 - En låt som gör dig glad
Dag 04 - En låt som gör dig ledsen
Dag 05 - En låt som påminner dig om någon
Dag 06 - En låt som påminner dig om en plats
Dag 07 - En låt som påminner dig om en viss händelse
Dag 08 - En låt som du kan alla ord till
Dag 09 - En låt som får dig att dansa
Dag 10 - En låt som får dig att somna
Dag 11 - En låt från ditt favoritband
Dag 12 - En låt från ett band du hatar
Dag 13 - En låt som alla vet att du älskar
Dag 14 - En låt som ingen skulle förvänta sig att du älskar
Dag 15 - En låt som beskriver dig
Dag 16 - En låt som du brukade älska, men nu hatar
Dag 17 - En låt som du brukade hata, men nu älskar
Dag 18 - En låt som du ofta hör på radion
Dag 19 - En låt som du önskar att du hörde på radion
Dag 20 - En låt från ditt favoritalbum
Dag 21 - En låt som du lyssnar på när du är arg
Dag 22 - En låt som du lyssnar på när du är nöjd
Dag 23 - En låt som du lyssnar på när du är ledsen
Dag 24 - En låt som du vill att det spelas på ditt bröllop
Dag 25 - En låt som du vill att det spelas på din begravning
Dag 26 - En låt som får dig att skratta
Dag 27 - En låt som du kan spela på ett instrument
Dag 28 - En låt som du önskar att du kunde spela
Dag 29 - En låt som får dig att känna dig skyldig
Dag 30 - En låt från din barndom
Dag 31 - Din favoritlåt vid denna tid förra året


Inga kommentarer: