lördag 7 maj 2011

Dag 07 - En låt som påminner dig om en viss händelse

För nästan exakt tio år sedan insjuknade jag in en sjukdom som var ett rent helvete. Min älskade lillasyster vårdade mig i hemmet då och hon var verkligen den bästa hemhjälpen jag kunde få. Hon gjorde allt för mig utan att blinka och jag kommer alltid värdesätta henne för det.

Jag hade denna låt som favoritlåt under sommaren innan allt blev som värst och någon gång under tiden som jag låg hemma sjuk vann min syster en singel. Hon valde denna och gav den till mig för att jag skulle lyssna på den om och om igen när jag ändå bara låg i sängen. Därför är det inte heller så konstigt att Linkin Park's Crawling alltid kommer att vara mitt minne av denna jävligt jobbiga tid i mitt liv. På gott och ont!







psst... Hela listan

2 kommentarer:

Celine sa...

Hej! Allt bra idag? :)<3

Nettish sa...

Hej!

Jo, tack det är bra. Solen och värmen är och hälsar på och de har med sig massor av energi, så det kan nästan inte bli bättre.