lördag 7 maj 2011

Att ta till vara på dagen

Efter lite för många dagar med jobb så trodde jag att den här dagen skulle bestå utav att försöka ta sig ur sängen och kanske komma igång med att städa undan kaoset som är i mitt rum. Att hela dagen kämpa mot tröttheten och längta efter kvällen så att man kan lägga sig.

Istället klev jag upp nio och snabbstädade bort kaoset och ägnade dagen med att vara ute och det otroligt vackra vädret. Och som sällskap hade jag min underbara syster och hennes två små frön.

Har varit en helt fantastisk dag. Njutit av ledigheten på det bästa sätt man kan göra. Tagit en promenad i vackra karlslund, besökt svampen för första gången och lekt vid stadsparkens lekplats.

Underbara Karlslund


















Syster och hennes små frön




















Svampen



















Min ögonsten


















Min guldklimp


















Inga kommentarer: