lördag 13 mars 2010

Dagens raggningstips

Är du tjej och ska ut och festa ikväll?
Här finns raggningstips för att få killar att bli intresserade.

Eller tror du, precis som jag, inte ett skit på det där?
Då kan jag ge dig mitt alldeles egna tips som jag vet fungerar.

Var dig själv och tänk inte så mycket på hur du ska bete dig eller säga för att göra rätt. Ha kul tillsammans med dem du är ute och festar med. Killar märker när en tjej söker och det uppfattas mest som desperat och tråkigt. Börja fan inte tokragga bara för att det är en halvtimme kvar tills krogen stänger för det kan bara gå fel. Och sist men inte minst. Blir det inget ragg denna gång så behöver det inte betyda att man gjort fel, sagt fel, varit fel. Det bara helt enkelt blev inget.


6 kommentarer:

Judobruden sa...

oh yes!

Anonym sa...

Lycka till i jakten på knulla! Puss och ståkuk till dig!

Nettish sa...

Anonym- Tack då! Fastän jag aldrig skulle få för mig att jaga för att få knulla... ;-)

Ahmed Wehbe sa...

ok...vem vill ha en tjej som inte vill knulla då? Ingen sexuellt aktiv man iallafall kan jag lova dig.

Nettish sa...

Det skrev jag inget om.

Menar bara på att man inte ska jaga och framstå som desperat för det tjänar ändå inget till.

kille 18 år sa...

asså bara för att man är i ett förhållande betyder det inte att man måste knulla hela tiden man kan ha det mysigt bara ta det lugnt :)