onsdag 26 januari 2011

Fetischer fascinerar

Jag tycker det är bra att den här typen av fetischer kommer fram i ljuset. De som ses som lite förbjudna och skamliga, vilket förvisso många fetischer gör. Men just den grejen med killar som gillar nylon och gärna på sig själva. Eller människor som gillar känslan av att gå omkring i blöja, som bara är några få av alla fetischer som finns.

Vet inte, men sådant fascinerar mig. Blir nyfiken och vill veta mer.
Vad är det som gör det så upphetsande?
Hur uppstår fetischen?
När kom de på det?

Älskar fetischer och jag avgudar människor som vågar stå för den fetisch de har. Jag är nog bland de få som dras till den typen av människor. Inte för att jag vill uppleva det själv alla gånger, men för att jag vill veta mer. Förstå och fascineras ännu mer.

Tror vi skulle behöva prata mer öppet om sådant.
När vi ändå börjar bli så öppna om allt annat när det kommer till sex och sexualitet i vårt samhälle, så varför inte dra det ett steg längre och föra fetischer till ljuset.

I love it!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du själv om nylon etc.?

Nettish sa...

En fetisch har jag, men inte just nylon.

Anonym sa...

Fetischer är männskliga. Det är någon positiv upplevelse. En fantastisk känlsa.

Nettish sa...

Jag håller helt med dig!

Ifrågasätter inte fetischer på något sätt. Tycker att det är något bra så länge man inte själv påverkas negativt av det eller begränsar sitt liv.