lördag 9 januari 2010

Bloggåret i bilder



Årets enda förälskelse, en liten andunge.
Syns knappt vilket säger HUR liten den var.






Mina älskade teatervänner i bygdespelet.











Den mest diskuterade bilden på mig bland mina vänner.










Karlslund i Örebro som Mr J tog med mig till.
Årets mest fantastiska upplevelse.







Skumpartyt som Sanne och Johanna fixade.
Den festen flippade ur nästan lika mycket som poolpartyt de hade någon vecka innan detta.







Årets klart sjukaste kväll då jag och en annan tjej fick för oss att tejpa fast en kille i hans säng. Skrattar fortfarande när jag ser denna bild.







Clemens Macgyver som var min faddergrupps maskot och min följeslagare under nollningen. Även ett av många gosedjur som har fått "liv" under året.







Jag som fadder under hösten som var. Här inför beachvolleyn där jag skrek halsen av mig för att heja fram Lupps underbara nollor.







Hockey i Karlstad med lillasyster. Såklart fick Färjestad stryk!
Mooahahaha...






Mina helt underbara revypolare i Arboga.
Love them all...eller ja, nästan alla i alla fall.







Jag och sötaste Camilla på nyår. Den festen var förmodligen den bästa bortsett från de nyårsfester som brukar innebära revy för mig.




En liten sparv.
Garanterat något av det bästa med 2009, för att vara lite kryptisk.





/Nettan

2 kommentarer:

dynamit sa...

Åh. Jag kommer ihåg andungarna. Det var den dagen vi bara åkte iväg va? Och skumpartyt. What to say?

Jag ska nog också summera mitt år. Bra idé.

Nettish sa...

Stämmer bra det sötaste! Vi skulle ha snott med oss en hem...i tanken iaf. =)