söndag 3 januari 2016

Nytt år, nya möjligheter

2016 är här och med det lämnar vi 2015 bakom oss. Ett år som egentligen inte tillförde så mycket, i alla fall inte i mitt liv. Eller ja. Saker har ju hänt, både positiva och negativa, men jag vet inte om det har varit några milstolpar egentligen. Jo, en finns ju såklart...flytten till min lägenhet. Min alldeles egna vanliga lägenhet på jag vet inte hur många år. Typ åtta, i samband med att jag och dåvarande sambon gick isär. Har dock fortfarande inte fattat att det är min lägenhet så jag suger väl på den karamellen tills polletten har trillar ner ordentligt.

Nu blir det fokus på ett nytt år, 2016. Dags att avverka alla nyårslöften.

  • Sluta snusa
  • Börja träna
  • Äta nyttigare
  • Resa mer
  • Tänka mer positivt
  • Göra något oväntat
  • Våga släppa in någon i livet
Eller.
Fuck that shit!
Jag fortsätter att leva mitt liv. Gör det som faller mig in och njuter där emellan.
Orka nyårslöften som man ändå varken håller eller jobbar för.
Livet blir vad man gör det till oavsett.



Inga kommentarer: