torsdag 7 januari 2016

Hade inte kunnat säga det bättre själv

"Så många gånger, förstår ni, 
som jag gav bort mitt lilla hjärta till nån 
som lika gärna hade kunnat runka"
- Mia Skäringer

Så himla bra och så galet sant.
Det hade varit trevligt om man någon gång kunde lyckas med att hitta en enda människa som faktiskt har ärliga avsikter. En person som är genuint snäll och som inte flippar och halvt slår ihjäl en bara för att det råkade bli så. Någon som på riktigt vill lära känna en för att hen är intresserad av att veta vem jag är och inte för att få omkull mig några timmar senare. En partner som är ärlig, uppriktig och trogen. Som älskar med hela hjärtat och som finns vid min sida för att hen vill det och inte för att det är ett tidsfördriv i väntan på att det kommer någon annan som är mer intressant. En människa som inte ljuger och går bakom ryggen.

Allt annat får mig endast att kräkas lite i munnen.
Och helt ärligt....är det för mycket begärt?


Inga kommentarer: