söndag 19 augusti 2012

Uppdatering

Jag har börjat uppdatera bloggen en del. Som ni ser så har det lagts till tre nya flika: spelberoende, medberoende och insamling. De två första är fortfarande under uppbyggnad. Det kommer att komma mer information under dessa flikar framöver. Den tredje fliken, insamling, länkar er vidare till hjärnfonden och insamlingen "öppenhet som insats". En insamling där pengarna ska gå till att satsa på forskning gällande spelberoende, vilken berör både beroende och dess anhöriga. Och pengarna behövs verkligen.

Med dessa uppdateringar tar jag de första stegen för att forma bloggen till en medberoendeblogg. Och som jag nämnt tidigare så kommer den inte bara handla om detta utan även fortfarande om mig och min vardag, men fokus kommer att ligga på medberoende och inget annat.

Mycket jobb ett tag framöver kommer att handla om att bygga upp bloggen på nytt. Både att få tillbaka gamla läsare och att få nya att hitta hit. I och med att bloggen stått still en längre tid så är det nästan inga kvar, men jag är glad för de som finns så klart. Dessutom ska det givetvis byggas på med intressant läsning. Det kommer att ta ett tag, men den som håller sig tålmodig kommer att få se att den här bloggen kommer att vara precis lika intressant som den har varit innan, bara på ett annat sätt.


2 kommentarer:

Lille Skutt sa...

Åååh! Är hon tillbaka minsann? Trevligt, som jag suttit och väntat på dina texter. ;-)

Tror förändringen kommer bli toppen. Du har förmågan att beröra.

Nettish sa...

Tack!
Jag hoppas att det blir bra.