lördag 17 september 2011

This turns me on

På tal om absolut ingenting.

Jag har ju en grej för underarmar. Det har jag redan avverkar här någon gång så där, men jag har fått frågan ganska många gånger hur en sexig underarm ser ut. Detta för att det är ganska många som inte förstår exakt vad det sexiga med en underarm kan vara och varje gång har jag inte kunnat förklara riktigt.

Nu har jag däremot hittat ett extremt bra exempel.
And here it is!






























Sedan råkar ju den där karln vara snygg för övrigt också, men det är främst hans underarmar som är snuskigt jävla sexiga.

Så var det med det.

3 kommentarer:

Frost sa...

Yes, där satt den. Den sexiga underarmen. =)

Anonym sa...

Intressant det där men kvinnor och dess förkärlek till mannens underarm. Majoriteten av mina kvinnliga bekanta är av samma åsikt som du. Vad exakt är det som tilltalar så att säga, om det nu går att förklara. =) #nyfiken

Nettish sa...

Frost - Hell yeah! =)

Manlighetens drömmar - Det är svårt att förklara, men det är typ muskulaturen.