lördag 22 januari 2011

2010 som lista

Lägger hela mitt 2010 bakom mig med hjälp av 35 frågor och svar...


1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Åkte på sjöslaget tillsammans med alla mina underbara studiepolare och flyttade ihop med Cissi

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp! Att inte lägga nyårslöften. ^^

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar?
Ja, typ alla. De ynglade av som aldrig förr.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Räknas Finland under kryssningen? Annars, nej.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mannen i mitt liv...kanske...

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ganska många.
Men ett speciellt är 17 maj då jag började mitt jobb och samtidigt påbörjade vänskapen med min solstråle i livet.

8. Vad var din största framgång 2010?
Arbetet med mig själv. Är så stolt över mig själv och vad jag presterat under 2010.

9. Största misstaget?
Vet inte om jag gjort några större misstag egentligen. Smågrejer finns väl, men inget som jag tycker känns värda att nämna.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är jag och var under hela föregående år i depression.

11. Bästa köpet?
Min kamera. Både den första som blev stulen och den andra som jag fått behålla.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Medicin, medicin och åter medicin.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket. Hela året kändes som en glädjekälla.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Don't stop believin - Journey

15. Var du gladare eller ledsnare 2010 jämfört med tidigare år?
Beror på vilka år man jämför med, men jämfört med de senaste fem åren så har jag varit bra mycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.

18. Hur tillbringade du julen?
Med mig själv då jag inte firar jul.

19. Blev du kär?
Ja, i livet!

20. Hur många one night stands?
Eeehmmm... Satt med Cissi för inte allt för länge sedan och räknade på det där och kom fram till att det antagligen var tre eller fyra.

21. Favoritprogram på TV?
Vågar man säga Idol utan att bli skjuten i foten?

22. Hatde du någon i slutet av året som du inte hatade i början av året?
Är ganska kass på att hata, så nej.

23. Bästa boken du läste?
Varför gråter inte Emma?

24. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte, men vi säger väl stone sour då eftersom de är deras låtar jag konstant nynnar på sedan Dansk flyttade in.

25. Något du önskade dig och fick?
Massa stöttning och kärlek av mina fantastiska vänner.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, jag är överlag väldigt nöjd med förra året.

27. Bästa film?
Millenium-triologin som jag och Cissi körde ett maraton på i början av året.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Just på själva födelsedagen pratade jag mest i telefon då det ringde konstant. Någon dag innan firade jag den tillsammans med mina fantastiska vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att få bli skuldfri.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Kaxig som alltid. ^^

31. Vad fick dig att må bra?
Mycket. Jobbet, vännerna, alla skratt och äventyr och sist men inte minst medicinen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jay Smith om han nu räknas som kändis än.
Om inte så kör vi på same old, Persbrandt.

33. Vem saknade du?
Min biologiska far, alltid, alltid...

34. De bästa nya människorna du träffade?
Annie och Dansk. Always in my heart!

35. Planer för 2011?
Fortsätta att jobba med mig själv och komma tillbaka till studentlivet.


Och med detta är det all about 2011!