tisdag 4 maj 2010

Gnäll, gnäll, gnäll

Första arbetsdagen på den här veckan är avklarad och jag håller redan på att dö. Vet inte riktigt vad det är med mig just nu, men jag är verkligen konstant trött hela tiden. Vet inte om det är för att det är en sådan period just nu eller om det är för att jag börjat slappna av. Känner mig inte lika ensam längre nu när jag bor med Cissi. Skulle det mot all förmodan hända mig något så finns det någon som skulle reagera lite snabbare än i vanliga fall.

Kanske är det en kombination av båda...?

Oavsett vad så är det lite halvjobbigt att ha det såhär. Får inget vettigt gjort och kan inte heller sitta ner och bara göra ingenting för då somnar jag. Måste komma upp i vettig tid för att få något plugg gjort, men fixar inte heller att komma upp. Och kommer jag upp så lullar jag mest omkring och är förvirrad tills det är dags att gå till jobbet, där jag nästan somnar av tristess.

Jag har för mycket saker. Känns som skiten i kartongerna aldrig tar slut och så vet jag inte vart fan jag ska ställa allt. Får ju inte plats hur mycket grejer som helst. Måste ju kunna röra mig också utan att ha ner allt som står exakt överallt. I förrådet kan jag inte ställa det heller för det är ändå grejer jag behöver ha framme. Orka springa dit varje gång jag behöver använda skiten liksom. Undra om man får bygga ut?

Ont överallt har jag också. Mitt högra ben ömmar sedan i fredags. Vet inte vad jag har gjort men ont gör det. Hela kroppen värker. Känns som jordens träningsvärk fastän jag inte tränat ett skit. Och så har jag ont i ryggen också. Mer ont än vanligt. Är född med skolios så jag har kronsik värk i ryggen, men just nu gör det verkligen ont. Gör mig galen! Har haft det så sedan förra veckan och snart vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Någon som vet vart man kan köpa en ny rygg?

By the way...
Jag måste hitta ett nytt jobb! Kräks snart galla på det här.

Jaha, det här var veckans gnällinlägg.
Tyck synd om mig för helvete!
Annars fortsätter jag att gnälla resten av veckan också.
Och det skulle ni inte orka med.
Lovar!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Well du är inte ensam. Om det hjälper? Men det gör det kanske inte.
Hur får man ordning på sig själv och sitt liv när man inte verkar kunna engagera sig tillräckligt för att göra någonting. Inte ens gå och lägga sig och gå upp i tid. Smådeppig allt som oftast. Trött. Ingen energi. Noll koncentrationsförmåga. Vad göra?
Så visst jag tycker helsikes synd om dig! =)

ior sa...

Stackars stackars dig.. ;)

Nettish sa...

Tack, vad ni är snälla! Nu känns det genast mycket bättre. :D