söndag 14 mars 2010

När får man semester?

Slut är bara förnamnet för hur jag känner mig just nu. Är så grymt färdig efter den här veckan att det känns som att jag bara skulle vilja lägga mig i soffan och grina av trötthet. Hur friskt känns det egentligen?

Jag satsar redan nu för mycket lugnare dagar för nästa helg. Kanske till och med att jag ska skippa pluggandet imorgon bara för att få en förmiddag till att ladda energi. För det vore fan tragiskt att falla tillbaka till att må crap igen nu när allt börjar kännas mycket bättre.

Fast jag har haft en bra helg, trots massa stress och dubbelbokningar. Det är väl egentligen bristen på sömn som gjort att det känns som att jag inte orkat med att vara jag fullt ut, men å andra sidan är det ganska självförvållat när jag valde att inte ta mig hem förrän halv sex på morgonen i lördags. Det var verkligen inte planen från början heller, men en mycket intressant diskussion höll mig kvar på den plats jag var. Det var klockans fel att den hade så bråttom med att få tiden att gå.

But well.
Nu blir det att slå sig ner i soffan och hoppas på att jag orkar hålla mig vaken så att jag i alla fall får se parlamentet. Efter det så känner jag mig mer än redo att kasta in handuken och vika mig för sömnen. Vi får väl se hur bra det kommer att gå.

By the way...
Jag var inte helt ute och cyklade i min gissning om melodifestivalen tänka sig. Inte för att de blev någon av de låtar jag skrev, men visst fan blev det en ballad i alla fall.

Damn, I'm good! ^^


Inga kommentarer: