onsdag 27 januari 2010

Utmärkelse


















Jag har tydligen fått en utmärkelse för bloggen.
Helt ärligt så fattar jag inte riktigt vad detta innebär,
men tack så mycket Hoppfulla Romantikern!

Det ingår även att jag ska berätta saker om mig själv.
Sju till antalet av någon anledning så då gör jag väl det då.
Känns dock som ni redan vet tillräckligt mycket om mig.

Men okej...
Let's go!

> Min första förälskelse var till min morbror, Göran.
> Jag var livrädd över att börja skolan.
> När jag var tolv år blev jag utsatt för ett brott som aldrig blev anmält.
> Min dröm när jag var yngre var att bli som Madonna. Det gick över...
> Jag kan Turkiska. Definitivt inte flytande, men väldigt mycket.
> Mitt vänstra ben är 0,8 cm längre än det högra.
> Jag är moster till två flickor och en pojke.


De jag vill skicka utmärkelsen vidare till är:


(Frost och Ior hade också fått om ni inte redan hade fått den.)

Bara så ni vet...
Jag är fortfarande lite förvirrad.


Inga kommentarer: