måndag 29 juli 2013

Mitt liv som aggressiv

Yes!
Semestern är räddad.
Jag har hittat något jag kan bli förbannad över i fyra veckor.
Sweet.

Jag lyssnar en hel del på podcaster och i ett avsnitt i en av alla gavs det ut ett tips om en hemsida för att lära sig att bygga hemsidor. Det är tips och idéer både för den som är total nybörjare till riktiga proffs. Känns som en bra sida för mig som är teknik-handikappad. Inte för att nybörjare är detsamma som handikappad, men man kan ju hoppas att jag kanske fattar något.

Var inne och tittade lite där inne, på webdesignskolan, och det verkar faktiskt lovande. Kommer verka lovande tills att jag sitter där och har råkat radera hela hemsidan för medberoendepersoner. Det är typ då som aggression kommer att gå över styr. Innan dess kommer jag säkert bara småpyra lite mest hela tiden.

Fast det känns skönt att jag har något att bli arg över under min semester.
För hur skulle mitt liv annars se ut?
Lugnt och fridfullt.
Nej. Det går inte för sig.


Inga kommentarer: