söndag 26 maj 2013

Många järn i elden

Det låter faktiskt mycket häftigare än vad det är, men har man som jag tidigare haft en massa saker som man är involverad i och hamnar i ett läge där man måste ta bort allt för att prioritera sig själv så är två sidoprojekt asmycket. Framför allt så är det otroligt roligt att faktiskt kunna göra det utan att man känner sig totalt utmattad. Jag tycker liksom om att ha mycket att göra och främst att få vara en del av saker som jag brinner för. Det är en sådan ynnest att jag nästan blir tårögd.

Hemsidan får sköta sig själv för stunden. Jag har tuggat av mig armarna tillräckligt många gånger den senaste tiden att jag har ont i käkarna. Det är ändå ingen större panik. Det handlar om att jag vill komma igång med mitt bloggande där bara och det är frustrerande att jag inte lyckas fatta hur jag ska göra. Blir arg bara jag tänker på det. Tror i alla fall att jag tänker köra på en nödlösning tills vidare.

Sedan så är det ett till litet projekt som jag ska engagera mig i. Ska ha ett möte i veckan för att få lite mer kött på benen gällande det där. Kommer att bli fantastiskt spännande att se vad det kan bli till i slutänden. Sedan vad det handlar om, det håller jag för mig själv ett tag till.

Varför?
För att jag kan!


Inga kommentarer: