tisdag 25 december 2012

Helvetet kukar ur

Jag hade tänkt att skriva en sammanfattning av året som har varit, men jag skiter nog i det. Helt ärligt är jag lite för arg för det. Eller jag är, för att vara precis exakt, jävligt skitpissedoff.

Pallar inte människor som ska provocera och provocera och provocera när jag redan är asförbannad. Trodde att alla som verkligen känner mig visste att jag har lättare för att lugna ner mig om man bara låter mig få vara, men tydligen inte. Det fina var att jag faktiskt hade lyckats lugna ner mig, men ja...sedan tog huset fyr igen och brann upp.

Fint.

Underbart med människor som hjälper mig med mitt arbete för att bli av med mina aggressionsproblem. Så ikväll fick ett vinglas falla offer och en dammsugare fick arbeta när hela mitt inre helvete totalt kukade ur. Hoppas omvärlden är nöjd med sin bedrift.

Så vad ska jag bjuda på istället tro?
Jo, en riktigt jävla asförbannad melodi, för det känns helt enkelt rätt.
Och nej, låtens text har inget med kvällens innehåll att göra. ...Om nu någon skulle få för sig att använda det emot mig av någon som helst asdum anledning.
Låten är arg, jag är arg. That's it!





Inga kommentarer: