torsdag 27 januari 2011

Jag finns på youtube

Vet egentligen inte om jag borde visa det här för er.
Har snuddat vid tanken många gånger, men ångrat mig varje gång.
Anledningen är för att jag tycker det är så pinsamt.
Aprak deluxe var jag och falsk lät det.
Inte ens melodin var rätt hela vägen.
Men okej, here we go!



Varför jag väljer att visa det är för att det trots allt är ett fantastiskt minne.
Jag älskar att stå på scen och sjunga och underhålla.
Det är en grym känsla som inte går att förklara.
Scenen är min trygghet, där jag mår bra.
Och jävlar vilken respons jag fick.




psst... Jag hade i alla fall två fans. Annie som filmade och killen som står framme vid scenen och dansar. ^^

3 kommentarer:

Lille Skutt sa...

Like it! :-)

annieellen - ett maskrosbarn sa...

I lööv it <3

Nettish sa...

Räknar till tre fans då... :D