torsdag 18 november 2010

Fuck face

Ibland sitter jag och kollar igenom listan på sökord som gett träffar till min blogg. De allra flesta känns logiska och sedan finns det dem som bara är allmänt komiska. Det är roande att se vad andra faktiskt söker på. En grej som ger en träff (och kommer definitivt göra framöver) till min blogg är sexställning 53. Blev lite nyfiken över vad det kan ha varit personen egentligen sökte efter, för det kan inte ha varit det som hittades på min blogg, så jag satte mig och googla på det.

Tror inte att jag lyckades hitta något extra intressant, men jag fann däremot listan med 101 sexställningar plus några till. Tog mig en titt på den för att se vilken ställning som är nummer 53 bara för att och resultatet blev detta:








Ställningen har det "smickrande" namnet fuck face.
Gulligt!

Ibland infinner sig insikten att jag borde sluta vara så nyfiken...




psst... För att se hela listan på sexställningar, klicka här.

Inga kommentarer: