torsdag 25 mars 2010

Nu jävlar, hörni!

Poff sa det och så var det torsdag igen. Jag gillar verkligen torsdagar för det måste helt ärligt vara den bästa dagen på hela veckan. Man vet att man slitit sig igenom tunga studie/arbetsdagar och runt hörnet ligger det en helg och lurar. Den tanken får mig att känna massa nu energi. Och så kommer det pengar också. Hur fint känns inte det? Fast det tar ju inte så lång tid så säger det i och för sig poff och alla pengarna går till massa jävla räkningar. Fast det skiter vi i just nu. Nu ska man vara glad och se framåt åt det som komma skall.

Jag är galet trött idag vill jag lova. Har varit en tung vecka den här veckan och dessutom är den inte ens slut än. Massor att göra idag och imorgon har jag också en del att göra. Ska bli galet skönt när den här veckan är över, eller det ska bli skönt när helgen kommer. Heja helgen!

Åh.
Jag har hittat en lösning på mitt header-problem. Så nu hoppar vi hela den idén och kör på något helt annat istället. Fick ett tips som blev bra mycket bättre än min första idé så snart kommer den nya designen till bloggen.

Varför har jag börjat att skriva 'vi' istället för 'jag' numera? Slog mig nu att jag har börjat göra det. Det är konstigt. Jag har ju alltid varit bara en. Nog för att jag kände jag mig som flera för typ ett halvår sedan, men nu? Jag känner mig mer hel och en än någonsin. Får ta och lägga av med det där.

Back to business från denna lilla avstickare...

Eller ja, jag hade väl inte så jävla mycket mer att säga egentligen.
Pengar är på ingång, pengarna drar snart igen.
En och en halv dag kvar till helg.
Inget header-problem längre.
Jag skriver tydligen om mig själv i vi-form.

Jo, just det...
Jag har lärt min extremt otekniska mor hur man kommenterar på bloggen. Det är garanterat från henne jag har fått min otekniska gen (ifall ni vill anteckna det... ^^). Innan har hon skrivit till mig på facebook när hon läst något på bloggen som hon reflekterar över, men nu jävlar är hon game och kan vara med där det händer. Med andra ord på bloggen. Sedan ska jag bara få henne att våga också...

Nu är det over and out för denna gång!


3 kommentarer:

Mother sa...

He-he, titta jag fixa det och jag vågade oxå.

Nettish sa...

Du ser. Jag sa ju att det inte var så svårt. Inte ens för en gammal, otekniskt trähäst. ;-P

Anonym sa...

jo jo ... /fo