torsdag 28 januari 2010

Bah!

Det här så fånigt att jag inte finner några ord.

Själv har jag aldrig letat efter Mr Right. Inte ens Mr Good Enough. På sin höjd Mr Right now. Däremot har jag sedan jag var 20 år letat efter Mr Vem-fan-som-helst-bara-han-inte-misshandlar-mig, alternativt Mr Big Heart. Den sistnämnda brukar i längden vara den riktiga Mr Right. Han är dock bara jävligt svår att hitta, men bara för att jag är 30 år så ska jag väl inte behöva ge upp mitt sökande?

Fånigt!

Dessutom.
Om jag hittar mannen jag kan tänka mig att dela resten av livet med, betyder det att jag vill gifta mig med fanskapet bara för att jag är kvinna och tycker om romantiska filmer med lyckliga slut? Nog för att jag kan tänka mig att gifta mig någon gång i livet, men det är om jag mot all förmodan kommer på att jag vill ha barn. Annars finner jag ingen större anledning till det.

Man kan ha verklighetsuppfattning även om man råkar vara född kvinna!


Inga kommentarer: