torsdag 1 oktober 2009

Nej betyder....NEJ!

En del killar verkar ha jävligt svårt att förstå att när man skriver nej så betyder det nej. Ska det verkligen vara så svårt att förstå?

Mailade med en kille på spraydate igår som verkade ha jävligt svårt att greppa det jag skrev. Han frågar om och om igen vad jag söker och varje gång svarar jag att jag naturligtvis söker efter ett seriöst förhållande. Det är det som står på min presentation och det är även det som gäller. Ändå kom han med förslaget att vi skulle träffas på kvällen och "mysa". Jag svarar att jag inte är intresserad av det, men människan ger sig inte.

Jag försökte förklara för honom att för mig känns det waste of time att sitta på nätet och söka efter människor som jag kan ha sex med. Vill jag ha sex så finns klart bättre och effektiva metoder för min del. Killen greppar fortfarande inte så jag ger upp. Slutar svara, men det hindrade inte honom från att fortsätta. Idag har jag fått ytterligare mail från honom där han hoppas på att jag ändrar mig och vill träffa honom. På hur många sätt kan man säga nej på? Man kanske ska pröva med lite olika språk till och med?

Nu är det inte så att jag fördömer de personer som söker efter sex på nätet. Jag tycker personligen att det är helt upp till var och en. Vi är fria individer och vi gör våra egna val. För en del passar det jättebra att söka personer för sex via nätet, men inte för mig. It's not my thing! Vilket också borde respekteras...


/Nettan

1 kommentar:

Anonym sa...

men spärra honom då, enkelt!