fredag 2 oktober 2009

Dörrar på glänt

För ett par dagar sedan fick jag ett mail av Tantraboy där han bland annat bjöd in mig till att gästblogga på hans blogg i ämnet njutning. Att han söker gästbloggare visste jag redan då jag följer bloggen, men så klart blev jag glad över en personlig inbjudan.

Jag har ett par dagar försökt att få ner ett inlägg, men alltid fallit tillbaka till dörrar som jag inte riktigt vet om jag vill öppna för en hel bloggvärld och några till. Vissa saker vill jag både hålla för mig själv och lämna bakom mig. Även om det inte alltid är så lätt eftersom det är en del av min historia, mitt liv och min erfarenhet. Man bär med sig det hela tiden vare sig man vill eller inte.

Något kommer jag kunna blogga om i ämnet njutning även om jag kanske inte kommer att skicka in just den texten. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska jag göra. Kanske låter jag honom publicera den fast anonymt. Kanske skriver jag om någonting annat. Oavsett vad så var det faktiskt väldigt skönt att skriva av sig om de stängda dörrarna. Sätta ord på känslor som jag aldrig riktigt fått bearbeta alls. Det är nyttigt att göra det ibland...på gott och ont.


/Nettan

Inga kommentarer: