måndag 21 september 2009

Helgon, ett forum för idioter?

Jag som länge har klagat på att spraydate är en sajt där det är överbelastat med personer som inte har alla bestick i besticklådan börjar faktiskt tänka om. Nog för att jag får en hel del oanständiga förslag och erbjudanden från personer där, men det finns en annan sajt som jag tycker bräcker spraydate med hästlängder. Helgon.se.

På den sajten spelar det inte någon som helst roll om det står att jag är singel, i ett förhållande eller gift som civilstatus för att undkomma nasty förslag. Enda skillnaden är att det totalt regnar in mail om det står att jag är singel. Tro mig, jag har testat många varianter endast i det syftet. Som värst är det om jag skriver att jag är singel, bisexuell, har sex som intresse och gillar bdsm i mitt sexliv. Man är aldrig så populär bland tokrunkande, sexutorkade killar runt 20 år som då. Bara i somras hade jag kunnat tjäna ihop nästan en miljon genom att nappa på alla erbjudanden jag fick från killar. I och för sig hade jag bland annat behövt ha sex med en kille tio gånger, låta en kille spruta mig i ansiktet, kissa på en kille och bli porrfilmstjärna för mobiler för att skrapa ihop stålarna, men i alla fall. Hade ju nästan kunnat vara värt det...not.

Jag är inte riktigt den personen som ignorerar den typen av mail heller, utan jag svarar för att få veta hur de tänker när de skickar de mailen till tjejer och hur många som nappar på deras förslag. För nej, de skickar inte endast till mig. Så dum är jag inte så jag tror att jag är speciellt utvald. Oftast får jag som svar att det inte är många som nappar, för det mesta ingen. (no shit, Sherlock?!) Med andra ord är IQ-nivån klart mycket högre bland tjejerna där inne. Känns skönt att veta att jag inte är ensam.

Senast igår fick jag ett mail av kille som skickade följande till mig:

"Hej där sötis! Vad tycker du om Gangbangs?"

Jag svarade aldrig på hans fråga, men vi mailade ett tag fram och tillbaka. Sedan helt utan att jag frågar så försvara han sin första fråga och konversationen mellan honom och mig avslutas på följande sätt:

Han - "Ja de är många som svarar, mest folk som skriver "fuck off" lr liknande med samma betydelse. Men de får jag jag ju ta. Sen finns de några som skriver att de inte gillar de, men så diskuterar jag något annat sen så finns de några st som skriver att dom älskar det"

Jag - "jaha ja...och vitsen är?"

Han - "att de är kul att folk är olika"

Killen behövde alltså sent en söndagskväll massmaila till tjejer och fråga om de gillar gangbangs för att kunna göra ett konstaterande att människor är olika?
Seriöst så slutar jag aldrig förvånas över människors dumhet.

Dessutom är inte helgon ett forum för personer med alternativa sexuella böjelser, utan för personer med alternativa kläd- och musikstilar. Ibland börjar jag dock undra om det i själva verket är ett forum för personer med alternativ idioti.

Eller så börjar jag helt enkelt bara bli för gammal för den där sajten för att fatta tjusningen med oanständiga, korkade frågor en söndagskväll...


/Nettan

2 kommentarer:

ior sa...

Hahaha.. =)

Nocturnia sa...

Ja, helgon är hemskt! Senast idag fick jag "Åååh, dig skulle jag gärna tömma i stjärten på". Liksom, vad fan är det för fel på folk?