måndag 28 mars 2011

Srew statistik

Efter 22 grodor hittar man prinsen om man ska tro artikeln från Aftonbladet, Wendela. Statistiken gällande kvinnor är att hon genomsnittligt kysser 22 män, har fyra längre förhållanden och får hjärtat krossat fem gånger. Efter det finner hon den rätta.

För egen del stämmer nog bara den statistiken något sådär om man räknar med alla gånger jag trodde att jag funnit rätt, men inte gjorde det. För det som räknas som den rätte för mig är den kärlek som varar livet ut och då är jag egentligen redan körd. Dessutom har jag redan passerat 30, så drastiskt sätt kanske jag bara ska lägga mig ner och dö nu.

Eller så skiter man i att tro på dravlet och lever och är glad ändå.
Jag vet att han garanterat finns där ut någonstans.
Har antagligen bara inte hittat honom än.
För han är sjukt bra på att gömma sig.


Inga kommentarer: