måndag 14 december 2009

Fundering och ordbajseri

Funderar på om det snart är dags att kanske sammanfatta det här bloggåret på något sätt. Suttit nu och skummat igenom det som har skrivits sedan starten och tänkte att det kanske kan vara lite kul. Därav tanken.

Redan? Kanske ni tänker nu. Och det kanske jag också hade gjort om jag inte vetat hur jag tänker. Men det är ju så att jag insåg när jag satt och läste att det finns en del att sammanfatta. Allt som har hänt går inte riktigt att slänga ihop i ett och samma inlägg. Skulle först och främst bli ett sjuhelvetes långt inlägg som ingen skulle orka ta sig genom. Sedan är det även så att min tanke är att dela upp sammanfattningen i olika teman. Ska jag då hinna få in lite nytt så kanske det är dags att börja lite lätt snart sådär. För det är ju inte så att det slutar hända saker i mitt liv i detta nu för året. Och skulle jag bara ägna mig åt sammanfattning i slutet så blir det bara en massa gammalt gagg som inte alla är speciellt intresserade av.

Ja, Sveriges längsta förklaring serverades lite fint till er här nu.
Några frågor på det?
Nä! Typ alla somnade nu.

Well, well...
Kommer i vilket fall som helst inte börja just idag så det kommer säkert bli jättebra så som jag har tänkt. Och dessutom så gör jag lite som jag vill eftersom det är min blogg. Mooahaha...

By the way. Fy fan, vad skönt det var att skriva det där inlägget igår. Många jobbiga känslor det var som kom ut med det där. Känns fortfarande inte bra, men det var grymt skönt att få sätta ord på allt som sitter fast inom mig och har gjort ett tag nu. Grät ut lite, satte ord på känslan och nu sitter jag och mår ganska bra endast för att min tablett fortfarande verkar över min kropp. Om några timmar är jag precis lika låg som jag var då. Skulle vara så skönt att slippa åka hem. Bara vara kvar här ett tag till och leka på rymmen från verkligheten, men å andra sidan är det inte så mycket som kommer bli annorlunda om jag skiter i att ta mig hem. Snarare tvärtom.

Bajsliv!
Gôtt, nu fick jag det sagt också. ^^

Hur tragiskt det än kan verka så är det ganska skönt att få spy ut en massa galla över saker som är skit. Bara få vara en bitterfitta. Och eftersom jag numera går som tant så har jag full rätt att göra det också.

Visste att det fanns fördelar med att bli gammal.

Yes well, nu har jag svamlat klart för denna gång. Det jag ville komma fram till i detta inlägg var att jag funderar på att sammanfatta bloggåret, men ordbajsa i skrift har tydligen blivit min grej sedan jag började plugga så nu har ni fått uppleva hur det kan se ut.


/Nettan

Inga kommentarer: