onsdag 8 juli 2009

Mitt sexiga jag

Jag fattar ingenting, men tydligen har jag en allt för sexig bild på mig själv på min msn. Alla kommenterar den, till och med min syster hajade till när hon såg den första gången. Mr X ville ha den skickad till sig för han hade svårt att slita blicken från den så det fick han.

Men jag fattar inte. Tycker den inte är något speciellt utöver det vanliga. Det är jag, osminkad och med solglasögon på mig. Inget att reagera på egentligen tycker jag. Den är som alla andra...eller? Dessutom tycker jag det är konstigt att en bild som denna får alla att reagera eftersom jag just har solglasögon på mig. Har fått höra miljontals gånger att det är mina ögon som är grejen med min "sexighet". Att jag har den där sugande, sexiga och porriga blicken utan att egentligen göra något mer än att bara vara mig själv.

Men okej....min msnbild är tydligen sexig. Vi säger väl det då!


















Inga kommentarer: