torsdag 23 juli 2009

Fakta om mig

Här kommer snabbfakta om mig.
Tio saker du antagligen inte visste innan,
Om du inte känner mig då förstås..

  • Arbetar som sex- och samlevnadsinformatör för RFSU. Är även informatörsansvarig för Örebro län.
  • Tycker inte om choklad. Är tydligen ovanligt vad jag har fårstått...för att vara tjej.
  • Har ett cola light-beroende. Får huvudvärk om jag inte dricker varje dag.
  • Sysslat med musik och teater sedan jag var tre år. Hade mitt första uppträdande när jag var tre och ett halvt år.
  • Har tre fobier. Spindlar, blod och höjder.
  • Har inte körkort. Aldrig känt ett behov av att ta det heller, men det kommer att tas någon gång.
  • Är snusare. Slutade röka för snart fyra år sedan och var knäpp nog att börja snusa istället. Inte så genomtänkt!
  • Är halvfinska. Min mamma är svensk och min pappa är finsk.
  • Har tre syskon. En äldre syster och en yngre syster, samt en yngre bror. Ingen av dem är mitt helsyskon dock.
  • Är bisexuell. Skulle dock aldrig fixa att ha ett förhållande med en tjej. Har försökt, men tjejer är fan inte enkla alltså.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant, tack för att du delar med dig! :)
Kram!

Nettish sa...

Kommer säkert bli fler gånger! =)