lördag 27 juni 2009

Filter

Vet inte riktigt om jag ska fortsätta med mitt experiment på spraydate. Känner att det inte leder någon vart och jag vill inte riktigt få ut något av det mer än förstärka min tes. Att om man är oseriös lockar man fler seriösa killar. Det har inte riktigt stämt i detta fall.

Det som händer med det kontot är att jag får klart många fler mail än på det seriösa kontot. Det regnar in förslag från killar som vill bevisa att de kan tämja mig och vara den bästa i sängen. Och helt ärligt blir jag mest chockad och äcklad.

Däremot har det varit en hjälp till det seriösa kontot. Jag kan lätt sålla bort killar som skickar massmail samt ta bort killar som skriver till mig genom båda kontona. Jag vill inte ha en kille som jag vet leker runt på en dejtingsajt. Det är inte min typ av kille helt enkelt!

Så jag har antagligen kvar det oseriösa kontot ett tag till, men kanske inte av anledningen att jag vill bevisa en tes, utan för att kunna filtrera killar på det seriösa kontot.


Inga kommentarer: