lördag 20 november 2010

Indianer

Att vara ledig handlar inte om att vila ut, så nu vet ni det. Ta sovmorgon är inget jag sysslar med bevisligen. Trött som en gnu, men egentligen, vad gör väl det? Jag ska ju till min älskade syster, modell mindre idag. Med andra ord, jag gör det som jag brukar göra varje dag...sätter mig på en buss i någon timme så där. Fast till Karlstad istället.

Gnäll är mitt förnamn. Borde inte eftersom jag saknar henne och tycker att det ska bli hur kul som helst, men varför vara nöjd? Det är bara vettiga människor som sysslar med sådant.

Anyway...
Färga syrrans hår, busa med ögonstenen, mysa med guldkornet, lära mig använda min kamera, snacka lite skit och framförallt...HOCKEY är det jag ska syssla med hela dagen lång. Men det är inte kaffe jag gillar, utan indianer. Indianer på skidskor. Det är fina grejer det!

Ska se om jag lyckas få till att få upp lite bilder här sedan nu när jag ändå har köpt mig en kamera. För det har jag märkts sedan innan menar jag, att jag köpt mig en kamera. Eller inte... Utvisning för lathet borde jag få.

Tjillivippen på er!

2 kommentarer:

Lille Skutt sa...

Vad kul att se att du är tillbaka igen äntligen, men du kan ju inte hålla på indianer. ;-)

Nettish sa...

Klart att man ska hålla på indianer. Något annat är otänkbart. =)
Kul att du är tillbaka och fortfarande läser.