torsdag 18 februari 2010

Trött, tröttare, zombie

Är verkligen bara trött idag. Trött, men fortfarande med ett strålande leende på läpparna. Allt precis som igår. Dessutom är det torsdag idag, vilket betyder att fredag imorgon. And friday is happy hour hela dygnet runt.

Jag har verkligen glömt hur skönt det känns att vara glad i mer än ett dygn. Det är verkligen helt fantastiskt hur skönt det känns. Vem behöver nollevin när det finns glädje?! Så nu ska skiten ut ur denna lägenhet forever and ever.

Näääääääääää...

Det skulle ju vara alkoholmissbruk. Bättre att göra soppa på den och bjuda alla grannarna på en lunch. Gratis mat och gratis fylla i ett liksom. Nu snackar vi affärsidé så det heter duga. Blir ingen lärare av mig, men en djävulsk affärskvinna med idéer i toppklass. Så får det bli...eller inte. Tror faktiskt att lärare passar mig bättre än att koka soppa på nollevin. Fast den idén är ganska bra ändå. Kan tänka mig att ge bort den till någon med en mindre hjärna än jag. Någon som har sett en ekonom i närheten? ^^

Nej, nu ska jag vara så snäll, så snäll. Söt som socker och med ett hjärta av guld. Kommer att gå åt helvete, men sånt är livet på en pinne när man är halvt finne och inte har något minne. Mycket svammel idag. Ge mig ett liv för tusan gubbar eller surra fast mig vid pinnjäveln så jag aldrig kommer loss.

Tror det är dags att släppa tangenterna och logga ut härifrån innan någon ringer psykakuten och ber dem hämta den där förvirrade stackaren som skriver på den där bloggen om att söka kärleken. Så nu gör jag det, traskar ut i det där vita och verkar förvirrad där istället.

Bra plan, bra plan!
Tjillevippen.


Inga kommentarer: