tisdag 15 december 2009

Vänskapshyllning

I juni körde jag en inläggserie för att hylla mina älskade vänner. De jag har i mitt liv har en stor plats i mitt hjärta eftersom min familjesituation ser ut som den gör. Dessa människor har på något sätt blivit som min familj, de människor jag tyr mig till och som jag värdesätter så högt. Jag skrev texter tillägnade var och en och berättade vad de betyder för mig.

Jag har många vänner i mitt liv eftersom jag är en person som har svårt att tycka illa om människor i allmänhet. Alla har något som kompletterar mig, men i min serie valde jag att skriva om de vänner som är mina allra bästa och de som jag tror jag kommer att ha för en lång tid framöver, helst föralltid. Dessa personer lyfter mig som person och tillför så otroligt mycket i mitt liv. Från djupet av mitt hjärta kan jag säga att jag älskar dem så otroligt mycket!

Klicka på länkarna nedanför för att komma till inläggen.

> Coffe - vän från högstadiet.
> Therese - vän från gymnasiet.
> Viktor - vän från gymnasiet.
> Tobbe - vän från tiden på McDonald's.
> Anna - vän från tiden på McDonald's.
> Danne - vän från tiden på McDonald's.
> Ulrika - vän från tiden på Lagerhaus.
> Sanna, Camilla, Maggan, Mr P och Revyarna - vänner från tiden i Arboga.
> Mr X, Sanne, Malin, Mr J och Bygdespelet - vänner från Arboga och Örebro.
> Övriga vänner, bekanta och vänners vänner.


/Nettan

Inga kommentarer: