tisdag 1 september 2009

Livet som omtyckt och icke omtyckt

Det tog tydligen alldeles för lång tid innan jag hörde av mig till Arvikakillen så han slog slag i saken och hörde av sig till mig igår. Blev både förvånad och glad. Taktiken är alltså att ha så mycket att göra så man själv inte hinner att höra av sig. Den kan vara värd att fundera på!

Det var i alla fall en givande konversation och han inledde själv till flirtande vilket inte tillhör vanligheterna, men jag gillar det. Har även insett att jag har ett grymt tålamod vilket inte tillhör vanligheterna hos mig. Den tiden jag har gett honom har jag nog aldrig gett någon annan förut. Varför jag gör det har jag ingen aning om, men jag vet att även om han är blyg och inte ger så mycket av sig själv så är jag omtyckt av honom och det har hela tiden varit avgörande.

Däremot är jag tydligen inte omtyckt av alla...

I min inkorg på spraydate igår:
"Kan inte du bara ta och skjuta dig själv så att världen blir lite bättre!"

Bakgrund:
Lite för mycket spammande om oanständiga förslag från hans sida. Jag fick tillslut nog och blev dryg. Ja, jag vet att jag kunde blockerat honom. Jag finner det dock mer intressant att ifrågasätta och bete mig illa mot sådana idioter. Och tydligen var jag så dryg mot honom att han inte kunde hantera det.
Jo, men absolut kan jag skjuta mig! Om världen bara är full av idioter som honom som kan jag göra det med glädje. Fast nu är den inte det så jag nöjer mig med att vara dryg och otrevlig idioter som honom.


By the way...
Från en kaxig till en annan, Mr J. Hans kommentar angående det jag skrev igår om gosedjur.
"Du... en clemens macgyver räddar inte situationen!"
Jag ska nog visa honom! HA!


Inga kommentarer: